Consultanță în comunicare

Servicii

Abonează-te la newsletter:

Ședința de consultanță este utilă pentru antreprenorii care simt că nu au rezultate și nu știu încotro să meargă, pentru companiile care își doresc să descopere firul roșu în mesajele sau campaniile de comunicare, dar și pentru pentru freelancerii și soloprenorii care vor să lucreze la brand-ul lor personal dar nu cunosc procesul. 

Cum funcționează ședințele de consultanță? 

  1. Avem o primă întâlnire de 20 minute în care ne cunoaștem și detaliem problema / problemele 
  2. Revin pe mail cu un plan de consultanță (în cazul în care observ mai multe probleme ce trebuie soluționate) 
  3. Semnăm contractul 
  4. Începem ședințele conform planului agreat

Întrebări frecvente

Audit de brand și feedback pe strategia de comunicare, poziționarea brand-ului, vocea brand-ului, canalele de comunicare, media, campanii creative, explicarea unei strategii de comunicare, planificarea unui eveniment și organizarea lui, feedback pe campanii de comunicare, texte, plan de PR și media, brand personal, copywriting. 

Stabilim o întâlnire unde vom crea împreună harta brand-ului, așa vom afla împreună care sunt zonele care nu te mulțumesc.

Fee-ul pentru o ședință de consultanță în comunicare începe de la 100 euro + TVA, în funcție de obiectivele pe care le stabilim împreună.