Strategie comunicare și suport în implementare

Servicii

Abonează-te la newsletter:

Strategia este, de fapt, harta care trasează direcțiile în care se îndreaptă brand-ul. De multe ori antreprenorii sar peste strategie și se grăbesc să înceapă promovarea, riscând astfel o comunicare generalistă, fără un public clar, mesaje vagi care, de multe ori, nu ajung la rezultate. Ce conține o strategie de comunicare: audit comunicare, stabilirea obiectivelor, poziționarea brand-ului, audiența, mesajele, canalele de comunicare, tactici, campanii speciale, plan editorial, măsurare. 

Care este procesul de lucru pentru o strategie de comunicare? 

  1. Brief – Stabilim o întâlnire de 30 de minute în care discutăm despre brand 
  2. Brief – Completarea unui scurt chestionar 
  3. Debriefing – Întâlnire de clarificare a eventualelor întrebări 
  4. Semnare contract 
  5. Lucru la strategie pe deadline-ul stabilit împreună 
  6. Livrare strategie și call de prezentare
  7. Suport în implementarea strategiei (opțional) 

Întrebări frecvente

În funcție de dimensiunea documentului, sub formă de document word, ppt sau document word + ppt.

În funcție de strategie, pot pune la dispoziție o echipă de implementare cu suport din partea mea.

Prețul se stabilește în funcție de complexitatea strategiei, variază între 1000 – 4000 euro.