Strategie comunicare și suport în implementare
Servicii
Abonează-te la newsletter:
Strategia este, de fapt, harta care trasează direcțiile în care se îndreaptă brand-ul. De multe ori antreprenorii sar peste strategie și se grăbesc să înceapă promovarea, riscând astfel o comunicare generalistă, fără un public clar, mesaje vagi care, de multe ori, nu ajung la rezultate. Ce conține o strategie de comunicare: audit comunicare, stabilirea obiectivelor, poziționarea brand-ului, audiența, mesajele, canalele de comunicare, tactici, campanii speciale, plan editorial, măsurare.
Care este procesul de lucru pentru o strategie de comunicare?
- Brief – Stabilim o întâlnire de 30 de minute în care discutăm despre brand
- Brief – Completarea unui scurt chestionar
- Debriefing – Întâlnire de clarificare a eventualelor întrebări
- Semnare contract
- Lucru la strategie pe deadline-ul stabilit împreună
- Livrare strategie și call de prezentare
- Suport în implementarea strategiei (opțional)
Întrebări frecvente
În funcție de dimensiunea documentului, sub formă de document word, ppt sau document word + ppt.
Minimum două săptămâni.
În funcție de strategie, pot pune la dispoziție o echipă de implementare cu suport din partea mea.
Prețul se stabilește în funcție de complexitatea strategiei, variază între 1000 – 4000 euro.