Întotdeauna mi-a plăcut să creez. De la feluri inedite de mâncare, texte, povești, concepte de evenimente și conținut pentru clienții mei. Deși categoriile sunt atât de diferite, efortul pe care-l depun este similar. Asta am învățat de la tatăl care mi-a spus de când eram mică, „pune suflet în tot ceea ce faci.” Mi se pare fantastic cum noi oamenii putem să dăm putere cuvintelor, imaginilor și video-urilor. Putere care poate să schimbe o percepție, să trezească emoții, să ajute sau să intrige.
Tocmai de aceea am ales să merg pe 29 ianuarie la Content Creators, powered by Caroli. O conferință despre conținutul care funcționează, are rezultate și este creat strategic.
–––––––––––
Participanții la conferință vor putea obține răspunsuri la întrebările asociate conținutului și marketingului digital de la experții de top din industrie. Evenimentul va oferi experților în materie de conținut și marketing digital informații cu privire la utilizarea eficientă a tehnologiei care ajută la crearea, gestionarea și extinderea brandului.
Invitații Content Creators Conference vor vorbi despre cum creezi conținut relevant de brand, care sunt tendințele în storytelling și unde găsești oamenii care să creeze content atractiv și eficient.
Între speakerii primei ediții se numără: Alexandru Pomană, 99%; José Borralho, Consumer Choice Europe; Alex Gâlmeanu, Fotograf, Radu Constantin, vlogger; Toader Păun, Europa FM, Ruxandra Babici, Consultant Digital Marketing; Laura Nedelschi, Kubis Interactive, George Ioniță, First Content; Khaled El-Solh și Anamaria Băjan, Caroli Foods Group.
Evenimentul se adresează specialiştilor în comunicare, PR, marketing, bloggerilor, dar și celor care lucrează în vânzări, în agenţii sau companii.
Detalii despre program și speakeri pe site-ul evenimentului www.contentcreators.ro
Leave A Reply